languages id

Kode Kata Silang +
Pasang Sekarang
Kode Kata Silang +
Kode Kata Silang +

Kode Kata Silang +

Dekode angkanya

Pengembang: Havos
Ukuran Aplikasi: 73,9 MB
Tanggal Rilis: 29 Apr 2013
Harga: Rp 89ribu
5
1 Peringkat
Ukuran:
73,9 MB
Unduh di App Store

Screenshot untuk Aplikasi

iPhone
iPhone X
Screenshot Lainnya untuk iPad
Screenshot Lainnya untuk iMessage
App ini mempunyai senarai perkataan Indonesia dan antara muka pengguna Bahasa Inggeris (kecuali perkataan pada skrin, yang berada di Indonesia). Ia membolehkan anda untuk memainkan perkataan permainan yang dipanggil Kode Kata.

Kode Kata Adalah agak sama dengan silang kata normal; tetapi menggunakan nombor bukan soalan biasa. Dalam setiap kotak ditulis nombor. Pemain perlu menemui surat yang sepadan untuk setiap nombor. Dengan cara ini anda mencari perkataan yang tersembunyi di sebalik nombor.

Senarai ciri:
1) Semua permainan adalah unik! Setiap permainan dibina secara rawak, dengan bantuan senarai perkataan terbina dalam.
2) Pemain ini memutuskan bilangan baris dan lajur (3-20). Ini membolehkan permainan untuk menjadi sesuai untuk semua jenis telefon mudah alih dan tablet.
3) Pemain ini memutuskan tahap kesukaran. Sebagai contoh; permainan lebih sukar menggunakan pelbagai kata-kata yang lebih besar. Bilangan huruf permulaan juga boleh dinyatakan. Skor yang lebih tinggi boleh diperolehi dengan permainan lebih sukar. Satu mod pelajar disediakan untuk kanak-kanak dan pelajar bahasa asing. Ia menggunakan perkataan sahaja mudah dan terkenal.
4) Jika permainan adalah terlalu sukar, permohonan itu menyediakan dua alat yang berguna untuk membantu anda (lihat di bawah).
5) Satu papan kekunci pada skrin bermakna ia adalah lebih mudah dan lebih selesa untuk bermain.
6) Pilih bahasa dari daftar kata, dari berbagai macam kamus download. 24 bahasa yang saat ini tersedia (lihat di bawah).
7) Dapat dimainkan dalam modus potret atau lanskap. Hanya memutar perangkat dan layar otomatis menyesuaikan.

Setiap permainan diberikan tingkat kesulitan dari 0 (mudah) sampai 9 (sangat sulit). Tingkat kesulitan ditentukan oleh pengaturan. Setiap tingkat kesulitan mempertahankan skor tinggi (diukur dengan waktu tercepat untuk menyelesaikan permainan). Permainan menampilkan yang terbaik 20 skor untuk setiap tingkat kesulitan.

Jika pemain berada dalam kesulitan, aplikasi menyediakan dua alat bantu yang sangat berguna. (1) Permainan dapat memberikan surat decode lain. (2) Permainan dapat menunjukkan jawaban potensial untuk kata yang belum selesai. Permainan menggunakan huruf yang telah diterjemahkan dan menampilkan kata yang cocok.

Kamus yang disediakan ialah Bahasa Inggeris, Sepanyol, Portugis, Rusia, Perancis, Jerman, Itali, Indonesia, Bulgaria, Croatia, Czech, Denmark, Yunani, Hungary, Poland, Romania, Serbia (Latin), Serbia (Cyrillic), Slovak, Slovenia , Sweden, Turki, Ukraine dan lebih akan datang kemudian
Tampilkan Lebih Banyak
Kode Kata Silang + 6.2.3 21 Nov 2023
21 Nov 2023 Riwayat Versi
1) Lebih banyak kata dalam kamus kami untuk bahasa-bahasa ini: Norwegia(+48K), Rusia(+42K), Rumania(+48K), Slowakia(+35K), Finlandia(+23K), Serbia(+50K) dan Kroasia(+48K)2) Dukungan asli untuk keluarga ponsel iPhone 12, 13 dan 143) Meningkatkan kesulitan kata untuk mengurangi kemunculan kata-kata sulit dalam teka-teki mudah4) Beban permainan: Sekarang disederhanakan untuk menampilkan hanya game yang dimulai dan belum selesai5) Pengalih permainan: Sekarang hanya beralih antara game yang dimulai dan yang belum selesai, membuatnya lebih berguna6) Latar belakang layar penuh baru7) Sekarang munculan informasi ditutup dengan mengetuk di mana saja di layar8) Perbaikan bug dan koreksi data

~Havos
Informasi lebih lanjut tentang: Kode Kata Silang +
Harga: Rp 89ribu
Versi: 6.2.3
Kesesuaian: Memerlukan iOS 12 Atau Lebih Baru
ID Bundel: com.havos.codeword
Ukuran: 73,9 MB
Genre: All
Tanggal Rilis: 29 Apr 2013
Pembaruan Terakhir: 21 Nov 2023
Peringkat Konten: 4+
Pengembang: Havos
Bahasa: Bahasa Indonesia - Afrikaan - Albania - Arab - Azeri - Belanda - Bokmål Norsk - Bulgar (Bulgaria) - Cheska (Republik Cheska) - Dansk (Denmark) - Esti (Estonia) - Filipino - Galisia - Inggris - Italia - Jerman - Katalan - Kroat (Kroasia) - Latvi (Latvia) - Lituavi (Lituania) - Magyar (Hungaria) - Norwegia Nynorsk - Polski (Polandia) - Portugis - Prancis - Rumania - Rusia - Serbia - Slovak (Slovakia) - Sloven (Slovenia) - Spanyol - Suomi (Finlandia) - Swensk (Swedia) - Turki - Ukraina - Yunani -
Aplikasi & Game Terbaru

Whatsapp
Vkontakte
Telegram
Reddit
Pinterest
Linkedin
Sembunyikan